Hvordan slår man "intelligente" menuer i I~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 24-07-02 12:10

Undskyld hvis det emne er dækket før.
Jeg har Windows XP Home. Jeg kan huske jeg kunne slå det fra på en eller
anden
måde i Windows XP Pro 180 dages prøveversionen. Hvor gør man det i denne
version. Det driver mig til vanvid, at jeg ikke kan se alle mine foretrukne
på en gang.

mvh,
Rasmus B

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-07-02 12:49

In news:dk.edb.internet.software.browser Rasmus Bertelsen wrote:

> [...]
>version. Det driver mig til vanvid, at jeg ikke kan se alle mine foretrukne

Internet Indstillinger -> Browsing -> Enable Personalized Favorites
Menu. Du må selv oversætte det til dansk om nødvendigt :)

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-07-02 13:49

In news:dk.edb.internet.software.browser Lars Stokholm wrote:

>Internet Indstillinger -> Browsing

Ups, put lige "Avanceret" derind imellem.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 24-07-02 15:06

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ups, put lige "Avanceret" derind imellem.
>
> --
Er det den der hedder (på dansk) Indstillinger -> Avanceret -> Gennemsyn ->
Aktiver den tilpassede menu Foretrukne?

mvh,
Rasmus B

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 24-07-02 15:09

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ups, put lige "Avanceret" derind imellem.
>
> --
Tak for svaret. Utroligt at jeg glemmer det

mvh,
Rasmus B

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-07-02 15:19

>Er det den der hedder (på dansk) Indstillinger -> Avanceret ->
>Gennemsyn -> Aktiver den tilpassede menu Foretrukne?

Det kunne godt lyde lidt der henaf, men man kan jo aldrig vide hvad de
danske oversættere finder på. Men jeg går ud fra at du har fået styr
på det så :)

>Tak for svaret.

Værsågod.