Submit formdata til to forskellige webserv~
Fra : Tumlehund

Dato : 24-07-02 11:32

Jeg har en form, hvor jeg gerne vil poste data til server X og server Y,
hvilke løsninger er der til dette?

Fra : Jacob Winther

Dato : 25-07-02 19:48

Hej Tumlehund

Den eneste måde jeg kender til, der kan løse dette opgave er at submitte
hele formen til din egen asp side, og derfra udfører to separate serverside
posts til de enkelte servere.

Jeg ved der findes flere forskellige objekter du kan anvende til server side
posts, men jeg kan ikke lige huske hvad de hedder, søg evt. på MSDN

Venlig Hilsen

Jacob Winther

Fra : Tumlehund

Dato : 29-07-02 09:09

"Jacob Winther" <jacobww@hotmail.com> wrote in message
> [...]
side
> posts, men jeg kan ikke lige huske hvad de hedder, søg evt. på MSDN

OK. Tak for svaret - jeg søger lidt videre