Mangler lidt hurtige tips til P&T fiskeri
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-07-02 09:25

Hej.

Da mig og en kammi skal en tur til den lokalt P&T i aften, så mangler
jeg lige lidt fif.

Hvis jeg meder med orm, er det så på prop eller bunden der er bedst
her om sommeren?
Hvor langt skal der være fra krog til prop?
Ved bunden, hvor langt skal der være fra bly til krogen?

Hvis jeg spinner, er der så nogle farver der er bedre end andre? Ved
kysten har jeg mine favoritter, men det er jo nok ikke det samme her.

Som udgangspunkt er vandet varmt og rimelig klart. Søen er 2 - 4 meter
dyb.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Henric

Dato : 28-07-02 14:25

Jag vet att det är sent men till en annan gång... Jag fiskar mycket sällan
p&t men något som jag i princip alltid tar regnbåge på när flugorna ratas är
svart eller brun Smolti som tas hem med mycket spinnstopp och arbetande med
spötoppen. Dels fiskar man av även bottensegmentet och dels så simmar
bågarna i princip rakt in i bytet när de nyfiket följer efter och man
släpper det ett par decimeter ner. Men det skall absolut vara draget/blinket
Smolti på ca 4cm vill jag hävda.
Mycket effektiv teknik om man får kläm på den.
Mvh Henric

Fra : hansi.christiansen

Dato : 07-08-02 08:22

"Brian B. Christensen" skrev d. 24-07-02 09:25 dette indlæg :
> [...]
> dyb.
> da vandet er meget varmt lige nu, står fiskene ved bunden . dit første
spørgsmål: lige over bunden. Dit andet spørgsmål: ca. 1/2m.find det
dybeste sted.det 3. spørgsmål:prøv dig frem. knæk og bræk.

http://www.kandu.dk/