Internet Explorer problem for de seje :)
Fra : Morten Seeberg

Dato : 14-01-01 13:50

Efter installering af Windows 2000 pro + SP1, er der opstået et underligt
problem med Internet Explorer på min faders PC

Når han åbner Internet Explorer, så hænger den bare, indtil den på et
tidspunkt timer ud, og siger: "Siden kan ikke vises".

Hvis man åbnede et nyt Internet Explorer vindue (og lod det første stå og
"hænge"), så kan man ofte helt uden problemet hente alle sider lige
pludselig, altså så snart den første side blev hentet begynder den at virke
normalt.

Der er ingen problemer med ping, ftp, mail m.m.

Han har siddet og roddet lidt med det, og for nyligt mailet mig dettej
forsøg og resultat:
==========
Når jeg åbnede en Internet Explorer side var det med en blank side, så jeg
satte
http://www.msn.dk/help/help4.asp ind som start side,
efter dette kan jeg åbne alle de sider jeg vil uden problemer.
Spørg mig ikke hvorfor det har hjulpet, for jeg ved det ikke.
Det har samtidig hjulpet på et andet problem jeg havde med at PC kunne
"fryse" og jeg måtte tvangsnedkoble.

Nogen gode idéer?

Han har ISDN opkobling. - DIVA T/A Modem (som fik ny firmware ved denne
upgrade) - COMPAQ presario PCer

Internet Explorer: Version: 5.50.4134.0600
Produkt - id: 53726-359-1089566-04286

/\/\orten $eeberg, Systems Consultant @
Eterra.dk - Enterprise Solutions
#echo 'System Administrators suck :)' > /dev/console