Bådudlejning Storbælt?
Fra : Anders og Berit

Dato : 23-07-02 23:44

Er der nogen her der ved om man kan leje en båd nogen steder til fiskeri på
Storebælt. Ikke en stor turbåd.

Mvh
Anders

Fra : Michael Boysen

Dato : 24-07-02 00:24

Anders og Berit skrev:
> Er der nogen her der ved om man kan leje en båd nogen steder til fiskeri

> Storebælt. Ikke en stor turbåd.

Prøv:
http://bornholm.net/verona/trolling.htm

Jvf. news:3d3ddb1e$0$399$ba624c82@nntp01.dk.telia.net
Lamme indlæg er sjældent et resultat af langsigtet tankevirksomhed
............?!

Ellers kan du kigge lidt på:
http://www.kerteminde-baadudlejning.dk/
Var ikke helt så let at finde som jeg troede, men dette kan måske bruges,
hvis første link viser sig ubrugeligt

/Michael Boysen

Fra : Anders og Berit

Dato : 24-07-02 07:32

Tak for hjælpen.

Anders

Fra : Per Gade

Dato : 24-07-02 10:07

"Anders og Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved om man kan leje en båd nogen steder til fiskeri

> Storebælt.

Korsør Lystfiskerforening råder over en motorbåd, der egner sig glimrende
til fiskeri på Storebælt, men det forudsætter medlemskab og bådkort at bruge
den. Men så er der også frit slag, hvis båden er ledig.

Tager man ud med et medlem koster det 50 kr.

Hilsen
Per Gade

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-08-02 13:20

Halskov Camping, Korsør har en 17 fod jolle med påhængsmotor til udlejning.
Se mere her: www.halskovcamping.dk

Mvh
Jørgen Rasmussen