Illustreret Videnskab
Fra : Steffen Petersen

Dato : 23-07-02 21:02

Jeg har gennem mange år samlet Illustreret Videnskab,
Nu er jeg dog holdt da jeg ikke længere kan se så godt.
Derfor er til salg i original mappe årgangene 1985 - 1986 + Løsnumre fra
en masse andre år.
Jeg sælger årgangs mapperne for 75 kr. i fin stand
Og løs eksemplarene for 10kr pr stk.
Jeg kan kontaktes på 86104854 Hvis du skulle være interesseret i et
bestemt nummer.

Steffen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-07-02 09:25

"Steffen Petersen" skrev i en meddelelse
> Jeg sælger.......

Jamen så skulle du da prøve i en gruppe, der er
beregnet til køb og salg !

De hedder alle sammen noget dk.marked - og i dette
tilfælde ville det rigtige være:

- der er nok større chance for at få dem sogt - her bliver "folk"
bare irriteret over køb & Salg annoncer !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk