find fejlen....
Fra : Ukendt

Dato : 23-07-02 16:51

Jeg fatter ikke hvad der er forkert her...

http://www.peet.dk/index.php
Der er da ikke noget forkert, vel?

Da jeg har en "include" inde på siden, skulle man tror at det så var den fil
det var galt med. Men den fil er her:
http://www.peet.dk/menu/test/menu1.html Og der er ingen fejl, og jeg kan
ikke gennemskue hvad det kan være....

Den siger "Fejl: 'makeCM' er ikke defineret" Men da det direkte link til
arket virker. Tror jeg ikke der er noget ivejen med selve menu filen.
http://www.peet.dk/menu/test/menu1.html

Hvad kan det være?

Fra : jopa

Dato : 23-07-02 17:11

"Fam. Stephan" skrev bla..
> Jeg fatter ikke hvad der er forkert her...

Du har en ulens masse JavaScript samt en noget rodet kode, så den er
umiddelbar svær at gennemskue.
Men formentlig noget scripkode.

--

mvh jopa
www.web-templates.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-02 17:15

> Du har en ulens masse JavaScript samt en noget rodet kode, så den er
> umiddelbar svær at gennemskue.
> Men formentlig noget scripkode.

Java koden er noget jeg taget fra
http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/?m=10 Men hvis der er noget
ivejen med koden, hvorfor virker den så når man bruger det dirkete link?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-07-02 17:28

Tue, 23 Jul 2002 18:14:50 +0200, skrev "Fam. Stephan" <na>:

>Java koden er noget jeg taget fra
>http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/?m=10 Men hvis der er noget
>ivejen med koden, hvorfor virker den så når man bruger det dirkete link?

Måske fordi du har to gange <head> og <body>?

I inkluderede filer skal du ikke have
<head>
</head>
med.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-02 18:47

Ok, nu kommer den ikke med nogle fejl meddelse.. Men der er stadig ingen
menu :(

Jeg satte "include" ind under HEAD

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-02 18:51

hmm.. fejlen kommer når jeg skriver "menu1.html" når jeg skriver "menu1.htm"
kommer fejl meddelsen ikke.. hmm..

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-02 18:55

endnu mere "hmm"

når jeg skriver:
http://www.peet.dk/index.php
kommer den med fejlmeddelsen

når jeg skriver
www.peet.dk
kommer den ikke....

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-02 20:59

Jeg er begyndt helt for fra.. :(

Er er ikke nogle der har tid til at prøve at se hvad der kan være forkert
med min side: www.peet.dk/site.zip

1 flaske rødvin til geniet!

Fra : Regin Larsen

Dato : 23-07-02 21:41

Fam. Stephan wrote:
> Jeg er begyndt helt for fra.. :(
> Er er ikke nogle der har tid til at prøve at se hvad der kan være forkert
> med min side: www.peet.dk/site.zip

Jeg sender dig via e-mail de rettede versioner af diverse filer.

> 1 flaske rødvin til geniet!

Nej, hvor dejligt

--
Regin

Fra : Regin Larsen

Dato : 23-07-02 21:44

Regin Larsen wrote:
> Jeg sender dig via e-mail de rettede versioner af diverse filer.

Og det troede jeg jeg gjorde, men da jeg ikke lige kunne finde din
e-mail får du lov til selv at hente filerne:
http://80.199.0.85/test/index.phps (rename til index.php)
http://80.199.0.85/test/menu/index.htm
resten af filerne behøves ikke at rettes...

--
Regin

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-02 22:23