navneændring???
Fra : Birgitte

Dato : 23-07-02 11:09

Øhh.... Hat Trick er det samme betydning som når en fodboldspiller score 3
mål i træk i samme kamp?
For hvis det betyder "3 gange" tror jeg, at jeg vil ændre Hurricane til Hat
Trick
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : nitsen

Dato : 23-07-02 11:37

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev

> [...]
> mål i træk i samme kamp?
> For hvis det betyder "3 gange" tror jeg, at jeg vil ændre Hurricane til

Jo - du har helt ret - så hat trick = 3 mål i samme kamp. Er det fordi han
var 3. gang er lykkens gang du vil ændre hans navn?

Mvh

Anita og Agnes der myrder slumretæppe især frynserne.

Fra : Birgitte

Dato : 23-07-02 11:54

Lige præcis Hans mor har født 2 gange tidligere hvor alle killinger døde
pga for tidlig fødsel.
Denne gang er 3 gang, og endelig er der en killing der overlevede
Så mon ikke at Hat Trick vil være det perfekte navn til ham, når jeg nu er
nået til H kuld??
Jeg ville blot ikke ændre navnet hvis det var mig der var helt galt på den

Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-07-02 11:56

> [...]

> mål i træk i samme kamp?

> For hvis det betyder '3 gange' tror jeg, at jeg vil ændre Hurricane til Hat

Hej Birgitte.

Du har helt ret i betydningen, meeeeen.... må jeg forsigtigt påpege at
hattrick er i ET ord.... Nu ved jeg jo at nogle katte har "delte navne"
(hønse gård f. eks.) så jeg ved ikke om det er med vilje. Jeg ved bare
at delte ord er en af mine kæpheste *G* og at de små hår rejser sig ned
ad ryggen på mig hver gang de optræder

Hilsen

Lisbeth

(se selv på http://fiduso.dk)

Fra : Birgitte

Dato : 23-07-02 12:20

Næhh jeg viste ikke at det var 2 ord, men så bliver det bare til Hattrick,-
det gør det jo også nemmere at skrive *G*
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Birgitte

Dato : 23-07-02 12:28

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> Næhh jeg viste ikke at det var 2 ord, men så bliver det bare til
Hattrick,-

B: Sludder og vrøvl....jeg mente 1 ord

> det gør det jo også nemmere at skrive *G*
> [...]

---
DK. True Trust