Læsø
Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-07-02 10:30

Skal måske til Læsø og kunne så tænke mig at fiske med bundsnøre efter
rødspætter o. lign. Måske torsk. Eller måske spinne efter havørred?. Er der
gode muligheder for fiskeri deroppe, for en turist?.

På forhånd tak!

Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-02 11:38

Var på Læse for to år siden og fik et par staldtips fra de lokale, som
jeg dog aldrig fik efterprøvet, da jeg havde to børn med - og ingen
bil.

Havørred :Nordøsthjørnet af øen, hvor der er meget spændende
bundforhold.

De flade: Ved vandløbsudmundinger på vestkysten (Sydligt såvidt jeg
husker)

-enrico