Tiden går ikke?
Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 23-07-02 10:28

Jeg har en Fujitsu Siemens Scenic pc, hvor klokken ikke går.

Jeg har skiftet batteri. Det er det samme i XP, W2K, WinMe og Win98 hvad kan
der være galt?

Sendt til: dk.edb.hardware.bundkort; dk.edb.hardware

John Stenbak Hansen

Fra : AJC

Dato : 23-07-02 13:44

"JSH [Hjørring]" <jstenbak@e-box.dk> wrote in message
> Jeg har en Fujitsu Siemens Scenic pc, hvor klokken ikke går.
>
> Jeg har skiftet batteri. Det er det samme i XP, W2K, WinMe og Win98 hvad
kan
> der være galt?

Defekt krystal?

Prøv at se om det svinger med et oscilloskop.

Mvh
AJC.

Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 23-07-02 23:04

Hvordan ser sådan et ud og hvor er det placeret på bundkortet?

John Stenbak Hansen

Fra : Nick

Dato : 24-07-02 08:39

"JSH [Hjørring]" <jstenbak@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Fujitsu Siemens Scenic pc, hvor klokken ikke går.

Mit ur går fint, og det ringer også hver morgen...

/Nick

Fra : AJC

Dato : 24-07-02 09:20

?

Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 25-07-02 00:34

Det ER faktisk et seriøst spørgsmål, der burde blive opfattet som sådant.
Hvis du mangler pennevenner, så er det et andet sted!

John Stenbak Hansen

Fra : Nick

Dato : 25-07-02 08:46

> Det ER faktisk et seriøst spørgsmål, der burde blive opfattet som sådant.
> Hvis du mangler pennevenner, så er det et andet sted!

Slap dog, fister. Hvis der ikke må være plads til en humoristisk bemærkning
ind imellem, kan vi lige så godt gå i kloster alle sammen og høre Jodler
Birger bånd.

Og hold så lige dine småperfide psykologiske analyser indenfor det center
hvor du åbenbart går til genoptræning.

Humor er en god ting. Man behøver ikke blive fornærmet af den.

/Nick

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-02 15:53

On Thu, 25 Jul 2002 09:46:20 +0200, "Nick"
> [...]

>hvor du åbenbart går til genoptræning.
>
>Humor er en god ting. Man behøver ikke blive fornærmet af den.

Men ikke desto mindre var dit indlæg støj, og desuden heller ikke
særligt sjovt.
Og så er det vist dig der skal slappe af nu!
Peter

Fra : Nick

Dato : 26-07-02 07:58

"Peter" <anskjaer(a)omk.dk> skrev i en meddelelse
> Og så er det vist dig der skal slappe af nu!

Jeg var afslappet fra starten af, det var 2 personer som ingen humor har,
der hidsede sig op.

Hvis du kalder det støj, så tag lige et kig på alle de svar der kommer til
forskellige spørgsmål, hvor folk gætter sig frem og samtidig indrømmer at de
ikke aner en brik om det de udtaler sig om. Hvis ikke det er støj...

/Nick

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-02 17:38

On Fri, 26 Jul 2002 08:58:16 +0200, "Nick"
> [...]

>forskellige spørgsmål, hvor folk gætter sig frem og samtidig indrømmer at de
>ikke aner en brik om det de udtaler sig om. Hvis ikke det er støj...

Så du mener, at fordi andre støjer må du også gerne??? Hvis de andre
kastede sig ud fra en bro, ville du så...

Peter

Fra : Nick

Dato : 26-07-02 18:53

> Så du mener, at fordi andre støjer må du også gerne??? Hvis de andre
> kastede sig ud fra en bro, ville du så...

Jada... se bare på lemmingerne oppe nordpå...

Nej, det var mere fordi der åbenbart er forskel på folk. Hvilket giver sig
udslag i en "hakken" på andre fordi man prøver med en smule humor, og at
andre "slipper" om med det...

Selvf. skal der ikke støjes for meget i de forskellige fora, men det skal
heller ikke nødvendigvis være trist og kedeligt og gammelt og gråt alt
sammen, vel?

/Nick