Forbrugeroplsyning
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 22-07-02 21:34

Hej ....................igen.

Jeg været ude og surfe lidt på nettet.
Af uransagelige årsager havnede jeg på denne site:
http://www.hiddenlondon.com/globe.htm
Det er om Shakespeares London.
Nederst på siden fandt jeg et bil'de af en kørestol -
samt en beskrivelse af adgangen til etablissementet.

Et initiativ til efterfølgelse?

--
MVH Robert Refsgaard
---------

Fra : lars mjaaland

Dato : 22-08-02 15:52

som altid på nettet kan det betale sig at gå tilbage på siderne ved at
fjerne noget fra adressen i toppen af siden
siden du henviser til heder:
http://www.hiddenlondon.com/globe.htm
prøv at slette i adressen så det står
http://www.hiddenlondon.com/
her kommer du til websitets forside (et website er en samling sider
på denne side finder du et link der viser anbefalte severdigheder for
kørestolbrugere
Lars

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 22-08-02 16:10

lars mjaaland skrev i
news:3D64FA9A.8030308@mjaaland.dk :

> som altid på nettet kan det betale sig at gå tilbage på siderne ved at

Jeg har vidst henvist dig til www.usenet.dk før...
Nu gør jeg det lige igen:

Er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ? Læs evt. mere her:

Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist