Stoppet afløbsrør/kloak!
Fra : Helle Nielsen

Dato : 22-07-02 20:55

Hejsa.

Jeg bøvler med at afløbet i håndvasken og badekaret er stoppet og stinker
noget så skrækkeligt. Flere gange har jeg prøvet med afløbsrens, masser af
kogende vand og en svupper og får også en masse sort, tykt og klumpet vand
op som stinker noget så grusomt! Har også prøvet med klor. Men lige meget
hjælper det. Hvad kan jeg ellers gøre?
Det er så ulækkert at være på et badeværelse der stinker beskidt og af
kloak.

/Helle

__________________________________________________________________ Helle
ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-07-02 15:10

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
meget
> hjælper det. Hvad kan jeg ellers gøre?
> Det er så ulækkert at være på et badeværelse der stinker beskidt og af

Skil afløbene ad, og rens med håndkraft... Er faktisk meget hurtigt og
overskueligt....

Og drop kemikalierne. Det er slet ikke nødvendigt, medmindre skidtet
sidder efter vandlåsen (hvad det sjældent gør).

- Martin

Fra : Søren

Dato : 26-07-02 17:05

Hej Helle

ellers kan du prøve med kaustisk soda det hjælper med garanti, læs
brugsanvisningen på flasken, og skyl efter med kogende vand

m.v.h

Søren Brix
Martin Petersen <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ahjo4d$2sa5$1@news.cybercity.dk...

Fra : hosmir

Dato : 07-10-02 17:21

For guds skyld ikke kogne vand, hvis der er evt. rester vil disse "koge op"
og giver kraftige lugt gener. Brug meget heller masser af koldt vand, det
skader ikke!!

mich