Til Lene Vang Ang. Kage!!!!
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-07-02 13:58

Hej Lene.

Ville bare lige sige at jeg bager chokolademuffins til på fredag. Bare så du
ikke lave det samme :)

Hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 22-07-02 14:06

MUMS det lyder lækket.
Jeg bager nok en drømmekage og en ....hmmm øhhhh det ved jeg ikke endnu..
hmm en anden kage :)

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-07-02 14:08

> Jeg bager nok en drømmekage og en ....hmmm øhhhh det ved jeg ikke
endnu..
> hmm en anden kage :)

Helt fint! Elsker drømmekage, men har ikke en god opskrift til den...Mon du
kunne tage opskriften med? :)

Med venlig hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 22-07-02 14:11

øhhhhh nej det kan jeg bestemt ikke. det er øhhhh en familiehemmelig *host*

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-07-02 14:13

"
> øhhhhh nej det kan jeg bestemt ikke. det er øhhhh en familiehemmelig
*host*

Ahha den kender jeg godt*LOL* de familieopskrifter er jo gode*LOL* ;)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-07-02 16:31

"Thomas Jørgensen" <spam-mail@cybercity.dk> skrev...
> Helt fint! Elsker drømmekage, men har ikke en god opskrift til den...Mon
du
> kunne tage opskriften med? :)

Kommer her:

"Bunden":
3 æg
200 g sukker
2 tsk. vanillesukker
50 g smeltet, afkølet margarine
300 g mel
2 tsk. bagepulver
2 dl. mælk

Pisk æg, sukker og vanille skummende. Rør margarinen i. Bland mel og
bagepulver og vend det i skiftevis med mælken.
Hældes i en smurt bradepande (ca. 20 x 30 cm) og bages midt i ovnen i 20
min. ved 200 grader.

Imens laves "toppen", som består af:
100 g margarine
½ dl. mælk
175 g brun farin (puddersukker)
75 g kokosmel
Bland det hele i en gryde og varm det igennem.

Tag kagen ud efter de 20 min. og bred kokosblandingen ud over.
Stil kagen i ovnen igen i ca. 10 min. til kokosmassen er stivnet let.

Bon appetit!!

- Og den smager kun en smule bedre end "familiehemmelighederne", som i
øvrigt kan forbedres væsentligt ved bare at lave lidt mere kokossnaller

Nå ja, og så lavede jeg lige en lynsøgning på www.google.com på ordet
"drømmekage" - og her er så ca. 1 mio. andre opskrifter:
http://www.google.com/search?q=Dr%C3%B8mmekage&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

Mvh. Camilla

Fra : Lene Vang

Dato : 22-07-02 16:39

den lyder lækker, det kunne være at man skulle prøve den :)

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Elwarth

Dato : 23-07-02 13:30

Åh nej, ikke kageopskrifter igen
Sidst var det banankage, der spøgte her på ng-en, med det resultat at jeg
blev _nødt til_ at køre i kiosken søndag aften og købe bananer...
Og jeg har slet ikke godt af at spise kage.

Med løbende mundvand
Dorthe

Fra : N/A

Dato : 23-07-02 15:43