Lotus Approach - betinget formatering
Fra : Henrik Ledstrup Mort~

Dato : 22-07-02 13:33

Hej

Er det muligt på en eller anden måde at lave noget der minder om
Micorsofts´s
"betinget formatering" i database i Lotus Approach -evt. som script eller ?

Vh
Henrik

Fra : Christian Aagot Riis

Dato : 23-07-02 14:12

"Henrik Ledstrup Mortensen" <henrik@ledstrup.dk> wrote in message
> [...]
> Micorsofts´s
> "betinget formatering" i database i Lotus Approach -evt. som script eller

Ja, det er muligt. Du skal bruge LotusScript - en slags VB script. Prøv at
kigge i manualen, det eksempel de giver der, er at farven på teksten skal
være rød, hvis værdien er negativ, ellers sort.

/Christian

Fra : Henrik Ledstrup Mort~

Dato : 23-07-02 14:23

Tak for svaret...jeg har fundet noget tilsvarende på en LOTUS faq
hjemmeside, men men ...1½ problem tilbage,
½ i den studieversion jeg købte i sin tid fulgte ikke nogen manual med *øv*
1. Jeg har fundet et lignende script på en LOTUS FAQ hjemmeside, men mine
evner omkring
scipts er ...noget begrænsede....derfor: hvordan indsætter jeg sådan et
script.
Har forsøgt mig frem, men jeg syntes ikke det har nogen effekt.

Håber du kan hjælpe mig det sidste skridt *s*
På forhånd tak!

vh
Henrik