Priser.
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 22-07-02 13:24

Hejsa,
Ja nu har jeg næsten næsten næsten fået overtalt kærresten til at vi
skal have den Maine Coon. Han har dog nogen spørgsmål som jeg ikke
lige har mulighed for at besvare her og nu da jeg ikke har nogen
telefon.
Derfor ville jeg høre om der er nogen af jer som ved hvad pHysio's
killinge tørfoder (1 kg-poser) koster, og hvor meget jeg skal regne
med at den skal have om dagen.
Desuden kan I måske hjælpe mig med hvad en neutralisering af en hankat
koster?

Mvh
Vibeke J
(Som næsten er ved at gå ud af sit gode skin for at få de oplysninger
der skal til for at overtale kærresten.)

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-07-02 13:37

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derfor ville jeg høre om der er nogen af jer som ved hvad pHysio's
> killinge tørfoder (1 kg-poser) koster, og hvor meget jeg skal regne

Det ved jeg desværre ikke da jeg har 2 voksne katte. og fodre med science
hill light foder, men det koster mig ca. 2 kr om dagen per kat.

> Desuden kan I måske hjælpe mig med hvad en neutralisering af en hankat
> koster?

Jeg gav 500 stk for at få mine katte neutraliseret, øremærket og vacineret.
men dengang ringede jeg rundt og prisen lå på 450-650kr.

Hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 23-07-02 19:24

Hej Vibeke, her kommer et lidt forsinket svar.

Jeg kender ikke det mærke du foreslår, men jeg undrer mig over at du vil
have 1 kilos-pakker. Det er temmelig meget billigere at købe større
portioner. Killingefoder i de små pakker har en kilo-pris på mellem 75 og
100 kroner (når vi ikke regner med supermarkedsmad). Jo større portioner du
køber, des lavere bliver kiloprisen (naturligt nok), fx koster Hills og
Royal Canin omkring 45 kr/kg hvis man køber 10 kg.

Prisen på kastrering står i Buster-tråden, men det har du nok allerede set.

Mvh. Else.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 23-07-02 20:47

Hej Else :)
Det var fordi jeg ikke vidste at man kunne få større poser. I det mærke har
jeg dog fundet ud af at de også sælger 2,5 kg's poser. Det kommer dog aldrig
ned i en så billig pris du nævner.
Mvh
Vibeke