Hvordan pokker virker Motherboard Monitor ~
Fra : Martin K

Dato : 22-07-02 08:58

Hej Gruppe

Jeg kunne godt tænke mig at se lidt nærmere på denne PC, jeg pt sidder ved.
Den kører NT4, og jeg har hentet MBM5, men jeg kan sq ikke rigtig få det til
at virke. Den viser kun, at dyret kører med 502 MHz, men hvordan skal det
sættes op, hvis jeg også vil have temperatur mv. Jeg synes der er så mange
indstillinger, så man kan blive helt væk i dem

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : DeBoss

Dato : 22-07-02 09:30

Du skal sætte målere op for alle områder selv...
Det nemmeste er at sætte en måler på alt der findes (i dropdown vinduet)...
bagefter sletter du den der ikke er aktive.,. på den måde får du fundet de
2-3 temp målere der findes i MB'et...

Det tager nok 5-10 min.. men det er også det..

Kanooon program

Mvh Dennis

Fra : kim

Dato : 23-07-02 13:43

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse news:ahgdvm$1u8t$1@news.cybercity.dk...
>, og jeg har hentet MBM5, men jeg kan sq ikke rigtig få det til
> at virke. Jeg synes der er så mange
> indstillinger, så man kan blive helt væk i dem
Hej Martin.
Jeg er fuldstændig enig...derfor droppede jeg MBM5 og bruger nu fortiden også SpeedFan...Måske hvis der var en Dansk vejledning på
en eller anden side ?
Mvh Kim