Shimano Stradic 1000 FG - du'r det?
Fra : Søren Chrestensen

Dato : 22-07-02 08:23

Hej NG - jeg har lige fået et hjul som ovenstående betegnet - men
har tidligere haft Shimano og været skuffet!

Er der nogen, der kender dette hjul, og har gode/dårlige erfaringer?

Mvh

Søren C.

Fra : Michael Andersen

Dato : 22-07-02 12:12

Vedr. Stradic 1000 FG

Jeg er selv indehaver af et Shimano Aero 1000 GT, det er et topklassehjul,
men har flere gange prøvet Stradic, jeg går ud fra det er den hvide
topmodel du er interresseret i, og det er et kvalitetshjul.
Størrelsen er god til 7 fods spinnestænger med kastevægt på 1-20 gram.
Nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra, men i Aalborg,
hos Jægeren & Lystfiskeren i Maren Turisgade, har de lige haft alle
Shimanos topmodeller til næsten halv pris. Der købte jeg mit 1000 GT til 799.-,
det koster normalt 1479.-. Der så jeg også Stradic til 899.-, normalpris
ca. 1500.-.
Men Stradic, den hvide topmodel har det med at forsvinde hurtigt, når
den er på tilbud. Men prøv at ringe til dem.
Held & Fisk.

Michael