A7V133 og Redhat 7.1
Fra : Flemming Fridthjof

Dato : 21-07-02 23:09

Hej Alle,

Er der nogen der kan sige mig hvorfor Asus A7V133 og Redhat 7.1 ikke vil
komme længere end "Partition Check" i bootup ?
Dette skete ikke da installerede motherboarded men først da den fejlagtigt
blev slukket, uden at blive lukket korrekt først. Disken virker da den har
fået lavet et gennemløb på en anden maskine, og der startede Linux fint op.
Andre på nettet (Søgt på google) ser også ud til at have problemer med denne
konfiguration, men der ser desværre ikke ud til at være nogen løsninger.
Håber der er nogen der ved mere om problemet.

Flemming

Fra : enrique

Dato : 21-07-02 23:23

Yello

On Mon, 22 Jul 2002 00:09:00 +0200, Flemming Fridthjof wrote:

> [...]
> konfiguration, men der ser desværre ikke ud til at være nogen løsninger.
> Håber der er nogen der ved mere om problemet.

Jeg har haft et ligende problem, og jeg tro ikke det her noget med
motherboardet at gøre (selvom jeg har et Asus A7V ;). Pga fdisk (ms-dos føj føj) blev
partition mappet fu*ked. Det eneste jeg kunne gøre var at køre fdisk
(linux rescue disk) og rydde op i hvad ms-dos havde lavet.

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre

Fra : Flemming Fridthjof

Dato : 22-07-02 09:07

> Jeg har haft et ligende problem, og jeg tro ikke det her noget med
> motherboardet at gøre

Som sagt så virker disken fint i andre computere så det har intet med
partitionerne at gøre. Det er nu bare det sted den stopper.

// Flemming