Vestkysten - Agger - makreller
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 21-07-02 22:19

Hej.
Har igen i dag søndag været en tur på havet, hvor vi prøvede efter
makreller, men de var åbenbart andre steder - ikke en eneste blev det til,
og for en uge siden tog vi 80 stk på ca 20 min. - det er det der gørt det
hele forunderligt.
Mvh. Thorkil

Fra : Johan Gadegaard

Dato : 21-07-02 23:25

Hvis der har været så meget vestenvind, at bølgerne har plumret vandet, er
det en sandsynlig forklaring. Makrellernes gæller er så "finmaskede", at de
ikke kan tåle uklart vand.

Johan Gadegaard