springe i kode
Fra : Frode A. Jensen

Dato : 21-07-02 19:46

Hej

Er der en der kan svar på følgende

jeg ville gerne hoppe i koden som f. eks.

if r4list = "X" then ( her er det hoppet skal være og der skal hoppes til
Label jeg kunne forstille mig jump eller goto men jeg kan ikke finde ud af
hvordan syntaksen er )

responce.write "fup"

label

Håber nogen kan hjælpe

Hvor finder man en samlet oversigt over VBscript, som evt, kan downloades da
det er nemmere end at søge på MSN siderne hvergang man lige mangler noget

Hilsen Frode Jensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-07-02 20:24

"Frode A. Jensen" <fajens@post1.dknet.dk> wrote in message
> [...]
til
> Label jeg kunne forstille mig jump eller goto men jeg kan ikke finde ud af

Jeg tror at du lige skal overveje dit design igen
Det er imho _meget_ forkert at bruge goto og labels

Undtagelsen fra reglen er dog i forbindelse med fejlhåndtering, da dette nu
en gang ikke kan laves anderledes

> Hvor finder man en samlet oversigt over VBscript, som evt, kan downloades
da
> det er nemmere end at søge på MSN siderne hvergang man lige mangler noget

fx
http://download.microsoft.com/download/winscript56/Install/5.6/W982KMeXP/EN-
US/scrdoc56en.exe

Ellers søg efter: scrdoc56en.exe
Det er godt nok dokumentation til Windows Scripting Host, men inklusive
JScript/VBScript referencer

mvh/Peter Lykkegaard