opstartsproblemer
Fra : B1

Dato : 21-07-02 18:29

Jeg en AMD athlon 800 mHz på et msi 6330 mb som jeg har haft overclocket
da den gik i sort efter at have returneret til standard maskinen kun villet
starte
en gang imellem test dioderne lyser alle rødt ved startfejl og hvis den
starter
laver den tit bluescreen både under win2000 og XP

er der andre der har prøvet det ?
er det cpu eller mb der giver fejlen ?

Fra : Leony

Dato : 22-07-02 08:16

"B1" <brianby@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en gang imellem test dioderne lyser alle rødt ved startfejl og hvis den
> starter laver den tit bluescreen både under win2000 og XP

Har du prøvet at resette BIOS med jumperen på motherboardet?

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 22-07-02 08:26

ja, så starter den fint op, men det samme problem kan gentage sig 2 minutter
efter.

Fra : Leony

Dato : 23-07-02 06:46

"Tommy Nielsen" <tma@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> ja, så starter den fint op, men det samme problem kan gentage sig 2
minutter
> efter.

Kan være du har beskadiget et eller andet ved overclockningen.
Lyder sådan når problemerne kommer igen.