/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
MP3Haedware.
Fra : Steen Nissen


Dato : 21-07-02 17:54

Jeg har en meget dårlig oplevelse med MP3Hardware.Den 12 april købte jeg en
MP3 afspiller hos dem, den var ved modtagelsen defekt, den kunne ikke
afspille og stikket på det medfølgende kabel var defekt.

Jeg sendte den straks retur og fik oplyst at den skulle til reparation, den
29 april får jeg den tilbage nøjagtig som jeg sendte den(der var lagt en
lille pose vingummier i, så kunne jeg jo se at den havde været åben)

På posthuset igen, får igen besked om at den skal til leverandøren.Jeg
rykker flere gange for afspilleren og får forskellige forklaringer om at jeg
skal have en ny afspiller, men det ene øjeblik er den sendt til en forkert
forhandler og det andet øjeblik er den i restordre.

Så endelig den 1 juli får jeg en ny afspiller med følgende besked vedlagt :
Vi har for ikke at sende en afspiller retur som ikke dur, testet denne og
fundet ud af at den ikke er glad for at afspille WMA filer. Den har ingen
problemer med MP3, men med WMA går den i stå, og det er netop det problem du
har beskrevet opstår.
Hvad mener i ? - Jeg sendte straks pakken retur med besked om at jeg
selvfølgeligt ikke kunne bruge en afspiller der ikke kunne hvad den skulle,
afspilleren er en Frontier Labs Nex II.

Da jeg ikke hørte en lyd fra MP3Hardware rykkede jeg og fik en kort besked -
"er sendt til vores leverandør"
Det er nu den 21 juli, 3 måneder og jeg har stadig ikke fået noget for mine
penge.
Hilsen Steen Nissen.



 
 
Rune Christiansen (22-07-2002)
Kommentar
Fra : Rune Christiansen


Dato : 22-07-02 10:52

Det er ærgeligt at nogen forhandlere tar røven på kunderne på den måde, men
det er laangt fra første gang vi har diskuteret mp3hardware.dk, de har
efterhånden et tvivlsomt ry.

den scorer de har fået på edbpriser.dk, forstår jeg simpelt hen ikke. Det må
være dem selv der har lavet den :-/







"Steen Nissen" <steen.nissen@mail.tele.dk> wrote in message
news:3d3ae738$0$16780$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har en meget dårlig oplevelse med MP3Hardware.Den 12 april købte jeg
en
> MP3 afspiller hos dem, den var ved modtagelsen defekt, den kunne ikke
> afspille og stikket på det medfølgende kabel var defekt.
>
> Jeg sendte den straks retur og fik oplyst at den skulle til reparation,
den
> 29 april får jeg den tilbage nøjagtig som jeg sendte den(der var lagt en
> lille pose vingummier i, så kunne jeg jo se at den havde været åben)
>
> På posthuset igen, får igen besked om at den skal til leverandøren.Jeg
> rykker flere gange for afspilleren og får forskellige forklaringer om at
jeg
> skal have en ny afspiller, men det ene øjeblik er den sendt til en forkert
> forhandler og det andet øjeblik er den i restordre.
>
> Så endelig den 1 juli får jeg en ny afspiller med følgende besked vedlagt
:
> Vi har for ikke at sende en afspiller retur som ikke dur, testet denne og
> fundet ud af at den ikke er glad for at afspille WMA filer. Den har ingen
> problemer med MP3, men med WMA går den i stå, og det er netop det problem
du
> har beskrevet opstår.
> Hvad mener i ? - Jeg sendte straks pakken retur med besked om at jeg
> selvfølgeligt ikke kunne bruge en afspiller der ikke kunne hvad den
skulle,
> afspilleren er en Frontier Labs Nex II.
>
> Da jeg ikke hørte en lyd fra MP3Hardware rykkede jeg og fik en kort
besked -
> "er sendt til vores leverandør"
> Det er nu den 21 juli, 3 måneder og jeg har stadig ikke fået noget for
mine
> penge.
> Hilsen Steen Nissen.
>
>



Henning (22-07-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 22-07-02 12:01

On Sun, 21 Jul 2002 18:54:16 +0200, "Steen Nissen"
<steen.nissen@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg har en meget dårlig oplevelse med MP3Hardware.Den 12 april købte jeg en
>MP3 afspiller hos dem, den var ved modtagelsen defekt, den kunne ikke
>afspille og stikket på det medfølgende kabel var defekt.

Da det er efter 1. januar er købet dækket af den nye købelov - dvs. du
kræver bare en ny spille eller pengene retur


Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste