erfaringer med geoff andersen dozer jakke ~
Fra : jakob

Dato : 21-07-02 16:50

Da jeg overvejer at købe et par stykker til min arbejdsplads ville jeg
lige høre om jakken holder tæt ved længere tids brug. Hvis du har haft
jakken eller andre geoff andersen jakker længe vil jeg meget gerne høre
lidt om dine erfaringer med slidstyrke/vandtæthed.

Venlig hilsen

Jakob H K

Fra : Daniel Mikkelsen

Dato : 20-07-02 22:21

Jeg har haft 3 Dozer jakker på under 6 måneder. jeg købte en af de gamle
modeller sidste år, det viste sig dog at den ikke var vandtæt, så jeg fik
den byttet til en ny, det viste sig dog at den ikke var vandtæt, så jeg fik
en ny. Denne gang en af de nye modeller, det har dog vist sig at den ikke er
vandtæt. Jeg har dog ikke fået den byttet denne gang da jeg ikke orkede mere
besvær. Det skal dog siges at jeg har brugt den på 2 skiture og det er en
virkelig god vinterjakke, jeg stod på ski i snestorm i Norge (alpint så man
står meget stille) det eneste jeg havde på overkroppen var skiundetøj og
Dozer jakken med tilhørende fleece jakke. Det kan også godt være at jeg bare
har været uheldig, fordi jag har talt med folk som har været meget tilfredse
med deres vadejakke.
Hvis du køber en Dozerjakke så prov i hvertfald at bruse den over i 10 min.
og se om den så er tæt. Men hvis du har råd så ville jeg satse på en jakke
lavet af goretex, men den er selvfølge en del dyre.

MVH
Daniel

Fra : jakob

Dato : 22-07-02 17:21

In article <3d3b276f$0$16828$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, dmk@amfilm.dk
says...
> [...]
> og se om den så er tæt. Men hvis du har råd så ville jeg satse på en jakke
> lavet af goretex, men den er selvfølge en del dyre.

Ja det lyder jo slet slet ikke tilfredstillende. Jeg synes snittet i
deres jakker er helt perfekt, det er derfor ærgeligt at de ikke kan
finde ud af at lave en ordentlig membran

Tak for hjælpen

Jakob