Flere USB-webcams?
Fra : Aphex

Dato : 21-07-02 16:12

Hej,

Jeg har tanker omkring et projekt, hvor jeg skal bruge 3 eller 4
kameraer, der skal sende billeder til at stykke software over et
netværk. Det er i sig selv ikke noget problem, men kan man godt
have flere webcams af samme fabrikat og evt. model koblet til én
USB-port via en USB-hub? Og kan man så hente billeder (live
video) fra alle kameraer på samme tid (her tænker jeg ikke på
software)?

Hvis ikke må jeg jo i tænkeboks igen. Evt. andre forslag?

--
Jesper

Fra : Bjarke Hansen \(lapt~

Dato : 21-07-02 17:14

"Aphex" <news@DÅSEKØDaphex.dk> wrote in message

> [...]
> software)?
>
> Hvis ikke må jeg jo i tænkeboks igen. Evt. andre forslag?

Øh bø.

Det tror jeg er håbløst... Da USB 1.1 jo er vildt langsom....

Man skal nok ud i nogle med Firewire eller USB2 for at have båndbredde
nok...

Ved dog ikke om det kan lade sig gøre, at få de 2-4 kameraer til at komme
til at køre, som et samlet system...