Gult udråbstegn udfor USB Controller
Fra : -= KG =-

Dato : 21-07-02 15:17

Jeg har i min Win XP DK Pro et gult udråbstegn udfor 'USB Controller' under
'andre enheder' og fejlmeddelelsen er at driverne ikke er installeret. Jeg
har forsøgt med 'geninstaller driver' men den kan ikke finde nogle på trods
at at den søger på nettet. Da mit nye system lider af underlige nedbrud,
hvor en blå fejlskærm nævner drivere som en mulig fejlkilde, vil jeg gerne
eliminere USB Controlleren som et muligt problem - så hvor kan jeg finde de
nødvendige drivere til denne ?

Athlon XP 2000+
Asus A7V333
512 Samsung DDR RAM
Win XP DK Pro
Logitech wheel mouse optical USB (eneste USB element tilsluttet)

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 21-07-02 15:24

Har du prøvet VIA's 4-in-1 ??

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 21-07-02 16:34

"-= KG =-" <Garmer83@hotmail.com> har med klæbrige fingre ramt
tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

> [...]
>512 Samsung DDR RAM
>Win XP DK Pro
>Logitech wheel mouse optical USB (eneste USB element tilsluttet)

Den ligger på cd-rommen der følger med Asus A7V333

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"