problemer med Soundblaster PCI 128 og Wind~
Fra : Koimer

Dato : 21-07-02 12:51

Hejsa. Jeg har problemer med at få mit lydkort (se subj.) til at køre
ordentligt under win2k. Lyder hakker og er forsinket. Jeg har
opdateret driveren og problemet fortsætter. Kortet fungerer under
windows 98 og me, så det falder mig svært at tro, at der skulle være
tale om egentlige hardware fejl. Jeg håber, at nogen vil hjælpe.Det
vil blive påskønnet! Venligst Koimer

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 21-07-02 13:33

Koimer wrote:
> Hejsa. Jeg har problemer med at få mit lydkort (se subj.) til at køre
> ordentligt under win2k. Lyder hakker og er forsinket.

Check hvilke andre dele af computeren som det deler interrupt(IRQ) med.

Fra : the CURE

Dato : 21-07-02 13:38

> [...]
> windows 98 og me, så det falder mig svært at tro, at der skulle være
> tale om egentlige hardware fejl. Jeg håber, at nogen vil hjælpe.Det

Halløjsa!

Hvis det kun sker, når du afspiller cd'er, kan det være fordi, du skal sætte
cd-drevet til at afspille ANALOGT og ikke digitalt =)

the CURE

..: Mest oversete film : The Boondock Saints - se den :.