in a box?
Fra : Kasper

Dato : 21-07-02 11:58

Kunne ikke lige finde en gruppe om processorer så jeg spørger her.
Hvad er det lige det betyder når processoren er in a box?

Mvh Kasper

Fra : M.N.

Dato : 21-07-02 11:59

"Kasper" <hr_overgeneral@hotmail.com> wrote in message
> Kunne ikke lige finde en gruppe om processorer så jeg spørger her.
> Hvad er det lige det betyder når processoren er in a box?
>
> Mvh Kasper

Der følger en køler med.

Mogens

Fra : Jan Vennike

Dato : 21-07-02 15:20

"M.N." <moni"FJERN MIG"@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Kasper" <hr_overgeneral@hotmail.com> wrote in message

> Der følger en køler med.
>
> Mogens

Og som regel også 3 års garanti.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-07-02 17:41

hehe, den er i en kasse

Jakob

Fra : Bachelor

Dato : 22-07-02 03:20

"M.N." <moni"FJERN MIG"@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3d3a943b$0$387$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> "Kasper" <hr_overgeneral@hotmail.com> wrote in message

> Der følger en køler med.

I følge en artikel jeg læste vedr. OC af P4 skulle man
faktisk få en bedre processor i de fleste tilfælde da
der er et eller andet med, at en "bulk" processor vist
er testet til kun lige at overholde spec.

Fra : Kenn@primera.dk

Dato : 21-07-02 17:42

"Kasper" <hr_overgeneral@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kunne ikke lige finde en gruppe om processorer så jeg spørger her.
> Hvad er det lige det betyder når processoren er in a box?

Hvis det er en AMD XP følger dette med :

Cpu
En larmende køler, med en skodthermisk pude (istedet for kølepasta)
Brugsvejledning
Et lille klistermærke til at sætte på fronten af dit kabinet.

Det hele er pakket pænt ind i en lille plastickasse, og der er 3 års garanti
på det, istedet for de sædvanlige 24 måneders reklamationsret.

Jeg har lige købt ovenstående til en kammerat, men vil nok overveje at købe
delene seperat næste gang.

Det bliver måske lidt dyrere at få en mere lydsvag køler, men det er efter
min mening også pengene værd. Den ekstra garanti er heller ikke meget værd,
hvor meget værdi tror du selv at sådan en cpu har efter 24 mdr ?

kenn@primera.dk
www.primera.dk ´00 NissanPrimera 2,0 SRi
www.diversion.dk ´98 Yamaha XJ600S diversion

Fra : Razer

Dato : 21-07-02 20:53

"Kasper" <hr_overgeneral@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kunne ikke lige finde en gruppe om processorer så jeg spørger her.
> Hvad er det lige det betyder når processoren er in a box?

Korrekt som de andre siger at der følger en MEGET elendig køleprofil og
køler med.
Den kan lige holde de specs der er givet for cpu men længere er den heller
ikke.

Vælg hellere en standart og køb køleprofil og blæser seperat. det er Multo
meget bedre.

Med venlig hilsen
Thomas..

PS: hvis du vil vide noget om at få en god profil og køler spørg i:
dk.edb.hardware.overclocking

Fra : Esben

Dato : 22-07-02 07:56

"Razer" <plasmafusionFjernDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> køler med.
> Den kan lige holde de specs der er givet for cpu men længere er den

Min virker da fx fint et langt stykke over cpu'ens specifikationer - det
er da noget underligt noget at skrive at de er så dårlige generelt, når
der findes så mange eksempler på det modstatte.

--
Esben

Fra : Bachelor

Dato : 22-07-02 11:00

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:ahgaa9$br$1@sunsite.dk...

> [...]
> er da noget underligt noget at skrive at de er så dårlige generelt, når
> der findes så mange eksempler på det modstatte.

Korekt, de std. kølere som folk får med en billig PC
er bunden og kan slet ikke sammenlignes med dem
jeg har set leveret med en XP processor.

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 22-07-02 22:57

Bachelor wrote:

> Korekt, de std. kølere som folk får med en billig PC
> er bunden og kan slet ikke sammenlignes med dem
> jeg har set leveret med en XP processor.

Joh, de kan sammenlignes, men så skal skalaen gå fra nul til slam..

Fra : Bachelor

Dato : 23-07-02 01:51

"[Odense] Jens C. Hansen" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse news:3D3C7FC4.6050307@gmx.net...
Bachelor wrote:

> Korekt, de std. kølere som folk får med en billig PC
> er bunden og kan slet ikke sammenlignes med dem
> jeg har set leveret med en XP processor.

Joh, de kan sammenlignes, men så skal skalaen gå fra nul til slam..

Ud over din forudindtagne holdning må du gerne
dokumentere din påstand. Så må AMD jo hellere
lytte til dig og revidere deres holdning også.

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 23-07-02 08:16

Bachelor wrote:

> Ud over din forudindtagne holdning må du gerne
> dokumentere din påstand. Så må AMD jo hellere
> lytte til dig og revidere deres holdning også.

Det var standardkølerne jeg mente, men det gik åbenbart hen over hovedet
på dig.
Jeg havde i forvejen fortrudt at jeg overhovedet gav den kommentar og da
det nu yderligere viser sig at den kan misforstås, så har jeg slettet den.
EOD for mit vedkommende.