Tastatur
Fra : Harald

Dato : 21-07-02 12:08

Hej, 2 spørgsmål

Hvordan virker det egentlig med USB tastatur, kan det bruges inden man
kommer ind i windows her tænker jeg på DOS og inde i BIOS?

Kan man slutte 2 tastaturer til, en på PS/2 porten og en til USB og så bruge
dem begge?

Mvh
HK

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-02 12:21

> Hvordan virker det egentlig med USB tastatur, kan det bruges inden man
> kommer ind i windows her tænker jeg på DOS og inde i BIOS?

Ja. Det kan man!

> Kan man slutte 2 tastaturer til, en på PS/2 porten og en til USB og så
bruge
> dem begge?

Aner det ikke

Mvh
AR

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 21-07-02 12:59

> [...]
> kommer ind i windows her tænker jeg på DOS og inde i BIOS?
>
> Kan man slutte 2 tastaturer til, en på PS/2 porten og en til USB og så

MS-Natural ergonomisk keyboard har 2 stik et til USB og et til PS/2 porten.
Begge stik kan bruges eller man kan vælge kun at bruge det ene, desuden har
det 2 USB stik bagpå keyboardet som man kan tilslutte div. USB enheder til
(f.eks. mus)

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002.

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 21-07-02 13:34

Harald wrote:

> Hvordan virker det egentlig med USB tastatur, kan det bruges inden man
> kommer ind i windows her tænker jeg på DOS og inde i BIOS?

Det skal muligvis slås til i bios, hvis det ikke er slået til allerede.
Dvs. man skal bruge et PS/2-tastatur til at slå det til.

> Kan man slutte 2 tastaturer til, en på PS/2 porten og en til USB og så bruge
> dem begge?

Det skulle der ikke være noget problem i.

Fra : tubs

Dato : 21-07-02 14:05

Virker hos mig med 2 mus og 2 keyboards tilsluttet, præcis som du beskriver

Fra : Harald

Dato : 21-07-02 20:25

"tubs" <tubs@email.dk> skrev i en meddelelse
> Virker hos mig med 2 mus og 2 keyboards tilsluttet, præcis som du
beskriver

Jamen så vil jeg købe mig et logitech USB tastatur, hvis det ikke virker så
er det bare ærgelig :)

Tak for svarene.

Mvh
HK

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-07-02 09:13

"Harald" <swobu@kroning.dk> wrote in message
> Jamen så vil jeg købe mig et logitech USB tastatur, hvis det ikke virker

> er det bare ærgelig :)

Køber du det de rigtige steder, tager de det tilbage hvis det ikke
spiller... Se dig for.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen