Er der nogen der kender fidusen?
Fra : Torben Petersen

Dato : 21-07-02 11:30

Hej

Jeg har købt en Trust optikal trådløs mus kanon fed, men der er bare lige
det at når man spiller skyde spil så går det fint i 1 minut så skifter den
våben eller man går den anden vej med et hug det er svært at forklare
men jer der har oplevet det ved hvad jeg taler om

jeg ved at logitech har lavet en game patch til deres mus, jeg har forgæves
forsøgt at skrive til Trust om de har en "game patch" man har intet hørt!

så nu er det jeg tænker at jeg kan ikke være den eneste med dette problem,
håber jeg ikke. er der nogen der kender til problemet og måske har en
løsning?

det er godt nok en mus til kun 386,- kroner men det ville være fedt at få
den til at køre i skyde spil! (det er i stort set i alle skyde spil )

Kan i hjælpe eller er jeg bare fukt!

på forhånd tak
Torben

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-07-02 11:52

"Torben Petersen" <cool@pc.dk> wrote in

> [...]
>
> jeg ved at logitech har lavet en game patch til deres mus, jeg har
> forgæves forsøgt at skrive til Trust om de har en "game patch" man

Jeg har en Logitech mus - og man kan opnå det samme som gamepatchen gør
ved at lukke Logitechs software inden man starter spillet (og så
starte den igen bagefter man har spillet, hvis man skal bruge de fancy
features til noget).
Logitechs program hedder EM_EXEC.EXE i joblisten - Når det er lukket,
så er det bare Windows standarddriveren der bruges og den virker fint i
spil, også med scrollknappen.
Tryk "Ctrl+Alt+Del" og vælg fanebladet "Processes" og find så dit Trust
program i listen, marker det og vælg "End Process". Eller hvis du har
et ikon nede ved uret, så højreklik på det og vælg Exit/Afslut.

> [...]
>
> det er godt nok en mus til kun 386,- kroner men det ville være
> fedt at få den til at køre i skyde spil! (det er i stort set i

Prøv at lukke Trust's driverprogram - der er sikkert et eller andet
ikon nede ved uret. Logitech har sådan en lille hvid mus.

Flemming

Fra : Torben Petersen

Dato : 21-07-02 12:39

hej Flemming

Tak for forsøget men det virker stadig ikke, men jeg syntes at det ikke er
så volsom før!

tak
Torben

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-07-02 19:00

> hej Flemming
>
> Tak for forsøget men det virker stadig ikke, men jeg syntes at det
> ikke er så volsom før!

Ok, hmm - så er jeg ikke sikker på at jeg har oplevet det selv. Hvilket
underlag kører musen på?
Prøv eventuelt med et stykke hvidt A4 papir.

Flemming