Små sule bokse
Fra : Per Koch

Dato : 20-07-02 23:26

Hvis man fx lader musen stå stille over menu punkterne på denne
side, kommer der en lille boks frem, hvor der står om hvad man
kan læse om under linket.... Hvordan laver man disse

mvh Per Koch

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-07-02 05:53

Sat, 20 Jul 2002 22:26:10 +0000 (UTC), skrev Per Koch
<per@delt.dk>:

>Hvis man fx lader musen stå stille over menu punkterne på denne
>side,

Hvilken side?
Du skriver til en offentlig nyhedsgruppe, som ikke har noget med
html.dk at gøre, de giver blot adgang til at skrive til enkelte
nyhedsgrupper.

>kommer der en lille boks frem, hvor der står om hvad man
>kan læse om under linket.... Hvordan laver man disse

Højreklik => Vis kilde

Det er title, der gør det.

Fra : e-SKape - Before it'~

Dato : 22-07-02 11:10

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> said something on Sun, 21
Jul 2002 06:52:34 +0200
I believe it looked like this:

>Højreklik => Vis kilde

>Det er title, der gør det.

Ja tak, hvilken side... Men jeg tror nu godt jeg ved hvad han mener...

Det skal laves i javescript... Jeg har desværre ikke tid nu, men kig i
kilde på www.tdc.dk forsiden. Nede i bunden ved deres logoer er der
noget onMouseOver effekter... Det ser faktsik helt vildt sejt ud...

Jeg har prøvet at dessekere det engang... Jeg se lige om jeg kan finde
den side jeg fik ud af det...

Men prøv selv først, det lærer man nu engang mest af...

// e-SKape - Before it's too late...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-02 18:32

Mon, 22 Jul 2002 12:10:00 +0200, skrev e-SKape - Before it's too
late... <sagerxXx_svend(removethisandthexEs)@hotmailxXx.com>:

>Det skal laves i javescript... Jeg har desværre ikke tid nu, men kig i
>kilde på www.tdc.dk forsiden. Nede i bunden ved deres logoer er der
>noget onMouseOver effekter... Det ser faktsik helt vildt sejt ud...

Det der er på TDCs side laves nemmetst med overlib, men det er
næppe det, der mentes i dette tilfælde.
<http://www.bosrup.com/web/overlib/>

Fra : e-SKape - Before it'~

Dato : 26-07-02 00:31

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> said something on Mon, 22
Jul 2002 19:32:13 +0200
I believe it looked like this:

>Det der er på TDCs side laves nemmetst med overlib, men det er
>næppe det, der mentes i dette tilfælde.
><http://www.bosrup.com/web/overlib/>

Så fik jeg tid til at kigge på bosrups' side... Det ser sq da lidt
sejt ud... Måske man sku fortælle TDC, at de ku lave det meget
nemmere.... Skal man betale for overLib? (kigger lige igen...)

Nope... Den er skam gratis... Den må vist ind på min side... Jeg ku
vist godt bruge den...

// e-SKape - Before it's too late...