EPSON stylus C20UX / Win 95
Fra : Esben Hansen

Dato : 20-07-02 20:32

Hej !

Jeg søger hjælp til install. af ovennævnte printer under windows 95

Jeg faldt for en billig USB printer i Kvickly!

Jeg kan sagtens installere den medfølgende driver software, men den melder
at der ikke er forbindelse til printeren.
Efter atter at have af-install. softwaren og genstartet, finder windows på
traditionel vis "en ukendt enhed" (-Altså KAN windows se den via USB...)

Den vil ikke installere til USB port..... -men kun til LPT printerport.

Har du et fif ?

Med venlig hilsen Esben.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-07-02 21:17

Esben Hansen wrote:
> Jeg søger hjælp til install. af ovennævnte printer under windows 95
>
> Jeg faldt for en billig USB printer i Kvickly!

Se du har et problem. Windows95 og USB kan ikke sammen.
Den sidste version af Win95osr2 skulle kunne, men der skulle
i følge kloge hoveder være smadder med driverne.
Du bliver tvunget til at opgrader til mindst Win98 hvor USB
understøtningen virker.

mvh
Henning

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 20-07-02 21:32

Esben Hansen <esben@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d39bab8$0$80824$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej !
>
> Jeg søger hjælp til install. af ovennævnte printer under windows 95

Det kommer lidt an på hvilken version af windows 95 du kører med. Hvis det
er version A er der ikke nogen usb understøttelse.Hvis det er version B er
der delvis usb understøttelse. Fuld usb understøttelse er der kun ved
version C.
Men prøv evt. at checke Microsoft opdate for opdateringer.Jeg mener de har
lavet nogle til version B.

Mvh. Finn

Fra : Esben Hansen

Dato : 21-07-02 12:16

Tak for hjælpen, men Microsoft har ingen hjælp til 95´eren. -Jeg må
opgradere til 98.

"FINN EGMOSE" <fimus@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> version C.
> Men prøv evt. at checke Microsoft opdate for opdateringer.Jeg mener de har

Finn