Hjælp til printerkøb...
Fra : Hurricane

Dato : 20-07-02 19:27

Jeg står og skal investere i en ny printer, men jeg er i syv sind. Hvad er
godt og hvad er skidt...

Det skal være en inkjet farveprinter, der hovedsageligt vil blive brugt til
at printe hjemmelavede covers ud til mine CD'er. Da jeg nok kommer til at
bruge den temmelig meget, skal den være forholdsvis økonomisk i brug. Jeg
har forestillet mig noget i prislejet optil 1.500 kr.

Jeg har kigget lidt på HP Deskjet 5500, men kan ikke rigtig finde nogen
anmeldelser af den.

Måske kan jeg også "nøjes" med en billigere model fx 920c eller 845c. Hvad
siger I? Det er i øvrigt ikke noget krav, at det skal være en HP printer.

- S.L.

Fra : Esben

Dato : 21-07-02 05:15

"Hurricane" <SLJ@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har forestillet mig noget i prislejet optil 1.500 kr.
>
> Jeg har kigget lidt på HP Deskjet 5500, men kan ikke rigtig finde

Den blev valgt til "bedste køb" i Datatid tror jeg det var. Der er i
julinummeret en test af forskellige blækprintere der ligger en smule
over lavprisklassen.

--
Esben

Fra : Peter Jantzen

Dato : 21-07-02 08:35

Nogle af de Bedste printere du kan købe i øjeblikket er Canon , da de er
billige både i drift og indkøb , udskriften har de lige vundet som verdens
bedste ( den serie der hedder S).
En du måske skulle overveje er den der hedder S-520.
Vi har haft vores i ca.- 1/2 år nu , og den er perfekt , farverne skifter du
også separat (Ca. pris styk er 50-60 kr.) noget billigere end HP.
Held og lykke med dit køb