ASUS Probe
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-07-02 18:16

Jeg bruger ASUS probe 2.17.01 men jeg kan ikke sætte Threshold for
Chassis fan ned under 2200 rpm. Blæseren kører 2050 rpm. Det betyder at
alarmen lyder konstant.

Kan det ændres på en eller anden smart måde?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : -= KG =-

Dato : 20-07-02 23:23

> [...]
> alarmen lyder konstant.
>
> Kan det ændres på en eller anden smart måde?

Nok ikke på andre måder end at disable monitoring for chassis fan.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-07-02 23:41

-= KG =- <Garmer83@hotmail.com> skrev:

> Nok ikke på andre måder end at disable monitoring for chassis fan.

Det er da bare for dumt ! Øv til ASUS!
Hvis bare jeg kunne få lov til at sætte den ned til 1600 som Power
Supply måleren.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-02 10:06

On Sun, 21 Jul 2002 00:40:55 +0200, Michael Lund Sørensen
<hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote:

>Det er da bare for dumt ! Øv til ASUS!
>Hvis bare jeg kunne få lov til at sætte den ned til 1600 som Power
>Supply måleren.

Jeg tror ikke det er Asus, med mit gamle board, et Abit, kunne jeg
ikke registrere omdrejninger lavere end 2050 rpm, så angav den bare
omdrejningerne til at være 2050 rpm.

Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-07-02 12:24

> Jeg tror ikke det er Asus, med mit gamle board, et Abit, kunne jeg
> ikke registrere omdrejninger lavere end 2050 rpm, så angav den bare
> omdrejningerne til at være 2050 rpm.

Jeg har skrevet til dem, og nu får vi se om de svarer.
Power Supply måleren går ned til 1600 rpm, så det må da kunne lade sig
gøre.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Martin K

Dato : 22-07-02 08:29

Michael Lund Sørensen wrote:
> Jeg bruger ASUS probe 2.17.01 men jeg kan ikke sætte Threshold for
> Chassis fan ned under 2200 rpm. Blæseren kører 2050 rpm. Det betyder
> at alarmen lyder konstant.
>
> Kan det ændres på en eller anden smart måde?

Ved ikke om det hjæler, men der er kommet en version 2.17.02. Det kan være
den er rettet deri. Kan evt. hentes hos tweakup.dk...

--
Martin K