"Email quota..."! Jeg kan pludselig ikke m~
Fra : Andrew

Dato : 20-07-02 16:05

Hej

Jeg fik en mail fra tdc hvor der stod at min "disk qouta"var overskredet.
Jeg slettede fluks alle min meddelelser i indbakke samt slettede dem
permanent i mappen slettet. Jeg slettede endvidere alle mails i min
"sendt"-mappe på webmailen. Nu er jeg nede på kun at bruge 20% af de 10 MB
man har til rådighed. Jeg prøvede derefter at sende en mail til mig selv,
men jeg modtog den aldrig. Jeg sendte endnu en test mail, men den kommer
ikke. Har de midlertidigt lukket min emailkonto?

Jeg tænkte slet ikke på hvor meget plads der var, og da min far sendte en
lidt for stor fil til mig, så kunne den ikke få lov at passere og jeg fik
mailen fra TDC's email webmaster. Men hvorfor kan jeg nu ikke modtage
mails???

Mvh Anders

Fra : Chano Andersen

Dato : 21-07-02 18:41

On Sat, 20 Jul 2002 17:05:29 +0200, Andrew <andvalen@post.tele.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere with:
> [...]
> lidt for stor fil til mig, så kunne den ikke få lov at passere og jeg fik
> mailen fra TDC's email webmaster. Men hvorfor kan jeg nu ikke modtage

Jeg mener at have hørt at hjemmeside plads på homeXX.tele.dk og e-mails dele
kvoten, så hvis du bruger 20% af de 10 mega på dine e-mails, og de sidste
80% på din hjemmeside kan det være forklaringen. Ellers må du jo kontakte
kundeservice.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Peter Juhl

Dato : 21-07-02 19:03

"Chano Andersen" wrote...

> Jeg mener at have hørt at hjemmeside plads på homeXX.tele.dk og e-mails
> dele kvoten, så hvis du bruger 20% af de 10 mega på dine e-mails, og de
> sidste 80% på din hjemmeside kan det være forklaringen.

Nej.

/Peter

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-07-02 20:37

Chano Andersen <spamtrap@mrfunny.yi.org> wrote in

> On Sat, 20 Jul 2002 17:05:29 +0200, Andrew <andvalen@post.tele.dk>
> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere with:

Sletter du mails på serveren når du har hentet dem hjem? Hvis ikke kan
det jo være der ligger 10MB på din pop3 server. Så er det jo med at få
dem slettet, ellers får du nok ingen mails.

Flemming

Fra : itgrafen

Dato : 07-08-02 08:20

"Andrew" skrev d. 20-07-02 16:05 dette indlæg :
> [...]
fik
> mailen fra TDC's email webmaster. Men hvorfor kan jeg nu ikke modtage

Hej Anders

hvis du har slettet dine mails online - har du så også husket at slette
dem i "slettet post" ?
ellers ligger de der og fylder

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Kaare Tyroll

Dato : 08-08-02 11:49

"itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk> wrote in message
> hvis du har slettet dine mails online - har du så også husket at slette
> dem i "slettet post" ?
> ellers ligger de der og fylder

Jeg kunne forestille mig at der er måske er et flueben ud for gem en kopi af
meddelelsen på serveren, så der i virkeligheden ligger en masse mails
derude.

Hvis der findes en webmail, så prøv at bruge den istedet, og se hvor mange
ting der ligger derinde.

Med venlig hilsen,
Kåre Tyroll