Erfaring fra købere af "BILKA"-Metaldetekt~
Fra : Lars Svendsen

Dato : 20-07-02 11:29

Hej !

Har lige købt en metaldetektor,

BILKA`s største/dyreste model til 1495 kr.

"MD-5006DTS PROFESSIONAL"

Vil gerne vide om der er andre som har gode/dårlige erfaringer med denne.
Jeg tænker specielt på om den er til at "finde ud af" og om den reelt er
pengene værd ?....På forhånd Tak.

Fra : karl

Dato : 24-07-02 10:50

Bare gå ud og søg. Hver gang den giver lyd graver du. Når du har gravet
ubrugelige ting op nok gange, kommer erfaringen.
Karl

Fra : Lars Svendsen

Dato : 24-07-02 16:52

PLOINK !!..Sikken et åndsbolle-svar..