Mus - Optical
Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-07-02 11:19

Hej

Vil til at købe en mus til min bærbare PC, og der har jeg kig på denne:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920

Men i den forbindelse vil jeg lige høre om jeg ikke har ret i at en optical
mus, kan "køre" på "alle" overflader ?
Det var jo ret smart til en bærbar synes jeg.

På forhånd tak
/C.T.

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 20-07-02 12:37

Yeps -en optisk mus kan stort set køre på alle overflader!

Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-07-02 13:27

Hej

> Yeps -en optisk mus kan stort set køre på alle overflader!

Så er det jo lige den jeg skal ha'¨, den vil nu blive bestilt

/C.T.

Fra : ole hoj rasmussen

Dato : 20-07-02 16:41

>Yeps -en optisk mus kan stort set køre på alle overflader!
Men er der ikke noget med at den bruger meget batteri hvis underlaget
ikke er hvidt....

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 20-07-02 16:46

> Men er der ikke noget med at den bruger meget batteri hvis underlaget
> ikke er hvidt....

Jooo, det er der vist noget om. Dog må det vist KUN gælde de trådløse
modeller, og det er jo ikke sådan en det drejer sig om her (o:

/Kenneth

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-07-02 21:22

(: MarlboroMan :) wrote:

> Jooo, det er der vist noget om. Dog må det vist KUN gælde de trådløse
> modeller, og det er jo ikke sådan en det drejer sig om her (o:

Hvor var det nu der stød bærbar i tråden? Så mon ikke at strømforbrug har
en betydning? Har i andre tråde set, at optiske mus med hale har svært ved
at gå i dvale hvis de ikke står på en hvis overflade.
Hvid overflade er at foretrække. Har du mulighed for at laminer et stykke
kopipapir er det kanon som musmotte til sådan en rotte.

mvh
Henning

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 21-07-02 01:41

Henning Præstegaard <uncle@get2net.dk> er hørt sige dette:

> [...]
> Hvid overflade er at foretrække. Har du mulighed for at laminer et
> stykke kopipapir er det kanon som musmotte til sådan en rotte.

Man kan også vende musen om, så den ligger på hovedet, det sætter i
hvert fald min logitech i dvale d.v.s. skruer ned for lyset.

--
/Kasper Guldmann
{Hvad hvis man bare tror man er hypokonder?}

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-07-02 09:16

"(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Yeps -en optisk mus kan stort set køre på alle overflader!

En moderne optisk mus. Min gamle optiske mus (fra midten af '90'erne) skal
have et prikket underlag.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen