?: email faktura
Fra : [5300] pkc

Dato : 19-07-02 20:12

Er der nogen der kender et et script der kan afvikles fra en webside - der
kan generer en faktura.

Umiddelbart er det måske nemmest at lave en via html + lidt asp - men det
kunne jo være nogen kendte et eller andet.

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående ?

boat4you.dk / per krabbe

Fra : Galleri DeKreative -~

Dato : 19-07-02 20:33

[5300] pkc <pkc@boat4you.dk> wrote in message
> [...]
>
> Umiddelbart er det måske nemmest at lave en via html + lidt asp - men det
> kunne jo være nogen kendte et eller andet.

Hej Per,

Umiddelbart ville jeg bruge asp hvis jeg var dig.....altså hvis du har
kunder og ordrer i en database...du kan selvfølgelig også bare skrive det
hele ind manuelt via en form..

Jeg har selv lavet sådan et system en gang hvor jeg stillede "fakturaen" op
som jeg ville have den så ud, og fjernede det browseren skriver i top og
bund af papiret, og så har du en faktura. Det er ikke til at se om den er
skrevet ud fra et fancy program eller fra nettet af.

Du kan bare kontakte mig hvis du har spørgsmål til hvordan.

Hilsener

Tommy

--
Galleri DeKreative
www.dekreative.dk

Fra : [5300] pkc

Dato : 19-07-02 21:56

Måske har jeg ikke udtrykt mig klart nok: De besøgende på min side markerer
at de ønsker nogle ydelser som så skal resultere i en faktura der afsendes
og generes automatisk efter de forlade det "område" hvor de bestiller
ydelser.

Er det mere klart ?

pkc

Fra : Peter

Dato : 20-07-02 00:06

> [...]
> at de ønsker nogle ydelser som så skal resultere i en faktura der afsendes
> og generes automatisk efter de forlade det "område" hvor de bestiller

Det tror jeg næppe du kan finde. Du skal nok selv lave det fra bunde og
bruge en mailkomponent (ASP hoteller plejer at have en eller anden
installeret som du kan benytte).

--
PM

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 20-07-02 07:56

> [...]
> at de ønsker nogle ydelser som så skal resultere i en faktura der afsendes
> og generes automatisk efter de forlade det "område" hvor de bestiller

Det du beskriver er principielt en webshop - som der kan downloades tonsvis
af overalt på nettet, af varierende kvalitet. Køb stadset, eller brug det
tilsvarende antal timer på at prøve dig frem

/Tobias