Spisested i Tivoli
Fra : Niels Henriksen

Dato : 19-07-02 14:57

Hejsa

Hvad er det bedste spisested i Tivoli??

Den bedste mad til de bedste priser?

--
Niels Henriksen
Softwareudvikler

Fra : Chris

Dato : 19-07-02 15:14

On Fri, 19 Jul 2002 15:57:12 +0200, "Niels Henriksen" <niels@biggs.dk>
wrote:

>Hvad er det bedste spisested i Tivoli??
>
>Den bedste mad til de bedste priser?

Jeg er personligt glad for grøften. Prisen er gennemsnitslig og deres
bøffer er de bedste i Danmark. De serverer desuden smørebrød og
skipperlabskovs.

Jeg har kun gode oplevelser i Grøften. Der er desuden hyggeligt og
ikke så formelt som mange andre restauranter i Tivoli.

Chris

Fra : Hanne Mikkelsen

Dato : 20-07-02 11:32

Jeg ville anbefale Skibberlabskovsen på Færgekroen......

Vi har haft undenlandske gæster med flere gange - og det har
været godt hver gang - billigt er det også

bon appetit

Fra : hosmir

Dato : 07-10-02 17:18

Jeg ville vælge Hertigovena- hvorfor ?
Uden for tivolis åbning, har den indgang over for hoved banen. I
åbningstiden har den indgang fra tivoli. "tror jeg nok"
Men der er billig mad, og masser af det. De har bla. tilbud hvor du betaler
en kuvertpris og spis alt hvad du han. Der er så levene "græsk/ polsk"
musik.
Et rigtigt hygge sted hvor vi har været med hele mit firma og et par gange
med nogle af vores kunder. Og masser gange privat. Husk der skal helst
bestildes bord. Og spis ikke på første sal, der bliver hurtigt alt for
varmt.

mich