Filmanmeldelse
Fra : Holm

Dato : 19-07-02 11:43

Lige et tip !
Jeg lejede en virkelig "tosset" videofilm igår..
Den hedder " Best in show " og handler om hunde og deres meget exentriske,
skøre og søde ejere !
Meget satirisk film , og skør !
lej den..bare for sjov...der er rigtig mange hunde med !!!

Hilsen Holm

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-07-02 13:29

On 19/07/2002 12:43, in article
3d37ed8f$0$54711$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Holm"
<dortheholm@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> skøre og søde ejere !
> Meget satirisk film , og skør !
> lej den..bare for sjov...der er rigtig mange hunde med !!!

Jeg så den i New York for nogle år siden - den er hylende morsom!
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Winnie Steen

Dato : 19-07-02 22:45

Den vil jeg gerne leje hvis jeg kan finde den, den lyder sjov!
hilsen Winnie Steen

Fra : Ann K

Dato : 19-07-02 22:41

Jeg vil da også gerne se filmen, men hvor har du lejet den..... i en af
de "store" videobutikker (fx Blockbuster e.lign)......?

Mvh Ann - der har udsigt til et par lange week-ends, hvor man for én
gangs skyld ikke skal andet end hygge med vovserne og mittekattene

Fra : Holm

Dato : 20-07-02 08:13

Ann K <tsars@os.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:aha11c$gd4$1@sunsite.dk...
> Jeg vil da også gerne se filmen, men hvor har du lejet den..... i en af
> de "store" videobutikker (fx Blockbuster e.lign)......?

Jeg vil da tro man kan leje den der , men det var i en lille video butik jeg
lejede den .
jeg tror den er et par år gammel.

Venlig hilsen Holm