Download problemer med IE5.0
Fra : J. Robert

Dato : 08-01-01 21:06

Hej alle sammen,

Jeg har et browser problem (tror jeg nok). Jeg benytter IE5.0.

Jeg har forsøgt flere gange at downloade TryOuts fra www.adobe.com, men hver
gang stopppede fil-overførslen og jeg fik en Timeout fejl.

Ligeledes når jeg forsøger at linke til bestemte sider får jeg denne
meddelelse:
>start<
The following error was encountered:
Unable to determine IP address from host name

The dnsserver returned:
Server Failure: The name server was unable to process this query.
This means that:

The cache was not able to resolve the hostname presented in the URL.
Check if the address is correct.
>slut<

Jeg benytter desuden Win98 og er koblet op på stofanet, som betragtes som et
lokalt netværk.

Er der nogen der kan sige hvad der kan løse problemet?

Mvh.

J. Robert

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-01-01 22:07

J. Robert <j.robert@mail1.stofanet.dk> skrev:

> The cache was not able to resolve the hostname presented in the URL.
> Check if the address is correct.

Prøv at tømme din cache fuldstændig - det hjalp mig af med et problem - og
det kan ikke skade nogen eller noget.
-- ·
Allan

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 23:15

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-01-01 23:15

J. Robert <j.robert@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Jeg har tømt cachen. - Desværre ingen effekt.

Det var da et forsøg

> Jeg har en ide om problemet evt. ligger ved stofanet's DNS server eller
evt.
> oversættelse/kødannelse af IP-adresser fra stofanets ProxyServer til deres
> DNS.

Du kan have flere forbindelser at kalde op til i din Netværk via modem. Prøv
at få fat i et af de mange gratisabonnementer, som kan hentes hos din
boghandler, fotohandler, radiobutik osv.

Jeg har både en get2net- og en teledanmarkforbindelse. Kan jeg ikke komme
igennem på den ene, går det som regel godt på den anden, hvor jeg så kan
læse på den enes hjemmeside, hvad der er galt.

Allan