Efterslægtstræ fra BK direkte på hjemmesid~
Fra : Margit & Peter Winth~

Dato : 18-07-02 19:25

Jeg har endelig fundet programmet, som jeg har ledt efter.

Mit mål var, at jeg ville skrive efterslægts-træer ud fra Brothers Keeper,
direkte ud i et format, som kunne bruges på en hjemmeside uden for mange
svinkeærinder.

Jeg har fundet programmet PDFMachine, som virker ganske som en printer, med
skriver printet ud i PDF-format, som er det Acrobat Reader bruger.

Du kan selv se resultatet på
home1.stofanet.dk/margit.peter

Fra : JPo

Dato : 25-07-02 22:41

Troede ikke det var tilladt at offentliggøre navn og fødedata på nulevende
personer, Men ellers er det let overskueligt.

Jpo

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-02 23:58

Det er lovligt - men det kan kun anbefales at der indhentes et tilsagn fra
de der bliver offentliggjort på nettet. Det er træls at der bliver ufred i
familien over et sådan tiltag.

bedste hilsner
Chris
www.brotherskeeper.dk