Raiku
Fra : Denise

Dato : 18-07-02 19:16

Hej
Jeg har nu fået grønt lys af svigermor til at finde en anden dyrlæge til
hendes orientaler. Den har fuld fart på og virker sund, rask og fræk, men
har stadig lidt problemer med øjnene og den lugter ud af munden til trods
for, at den har fået brændt tandkødet. Jeg ved Marianne har ferie, og tænkte
derfor på Raiku. Ved I om Raiku tager flere patienter og hvornår man kan
ringe til hende. Jeg har et gammelt visitkort, men der står ikke
telefontider.
Hilsen Denise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-07-02 19:27

Hej Denise

Raiku tager - så vidt jeg ved - gerne flere patienter, men selvfølgelig er
det ikke lige sikkert, at du kan komme til imorgen
Tlf.nr. er 38 88 47 77 og telefontiden er ml. 8 og 9 om morgenen - ellers
kan du bare lægge besked på tlf.svareren, så vender hun tilbage.

Mvh. Camilla

Fra : Denise

Dato : 18-07-02 19:41

Hej Camilla og Ann R
Ok tak, jeg vil prøve og ringe i morgen. Hvis problemet skal løses er det jo
nok kun Raiku der kan finde ud af det. Må håbe hun ikke har ferie.
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-07-02 19:32

In article <3d3705d5$0$12693$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Denise
<daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> [...]
> derfor på Raiku. Ved I om Raiku tager flere patienter og hvornår man kan
> ringe til hende. Jeg har et gammelt visitkort, men der står ikke

Hej Denise

Telefon 38884777, telefontid kl. 8 - 9, dog ikke onsdag. Der var ingen
problemer da jeg spurgte om vi kunne benytte hende fast for et års tid
siden. Ved ikke om det har ændret sig, men man ku' da spørge pænt

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-07-02 19:35

In article <180720022031470788%ann_rudbeck@macx.com>, Ann Rudbeck
<ann_rudbeck@macx.com> wrote:

> [...]
> problemer da jeg spurgte om vi kunne benytte hende fast for et års tid
> siden. Ved ikke om det har ændret sig, men man ku' da spørge pænt

Ups - fik vist lige blandet min egen læge ind i det - er lidt træt
idag...
Det der med ikke om onsdagen er vist ikke kattenes læge, det er min...

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-07-02 19:38

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har stadig lidt problemer med øjnene og den lugter ud af munden til trods

Jeg har ikke hørt, at hun ikke skulle tage flere patienter, men Raiku
holder også ferie og er først tilbage 5/8. Der er dog afløser på - men
jeg kender hende ikke. Jeg bruger Centrum Dyreklinik, når Raiku ikke
er der.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Denise

Dato : 18-07-02 19:56

Hej Helle
Øv, Øv jeg tænkte det nok. Nå, men vi må jo så vente.
Hilsen Denise