Gave til en nybagt mor
Fra : rondo

Dato : 18-07-02 19:10

Da min kone skal føde ved kejsersnit på tirsdag, har jeg længe været i
tænkeboks for at finde en rigtig god gave til hende på dagen. Desværre har
jeg indtil videre måtte indse, at min fantasi ikke har rakt særlig langt, og
jeg har derfor ikke kunne komme på noget specielt. Indtil videre er mit
bedste bud en lille sten til hendes vielsesring for at markere dagen. Nu
håber jeg så, at I kan bidrage med nogle gode forslag eller bare lidt
inspiration :)

I skal helst ikke svare på mailen, da hun også læser denne....

Ronnie A. Ziegler

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 18-07-02 19:34

Hej

Indtil videre er mit
> bedste bud en lille sten til hendes vielsesring for at markere dagen. Nu
> håber jeg så, at I kan bidrage med nogle gode forslag eller bare lidt
> inspiration :)

Jeg synes da at en sten til ringen er en glimrende idè, den vil minde
hende om denne dag i alle de år der kommer.
Derudover kunne et "gavekort" på en masse hjælp med det huslige og med
barnet være en idè. Der vil alligevel være mange ting hun ikke kan efter
et kejsersnit. Jeg ved godt at I begge to kommer til at være meget
trætte i tiden lige efter at I er kommet hjem, men hun har også en
operation at skulle komme over og det tager det meste af en måned før
man kan alt det man kunne før, uden at det gør ondt(prøvede det med den
første).
Måske en halskæde, armbånd eller ørenringe der passer til noget hun har
i forvejen, ihverttilfælde noget det er "uforgængeligt".

Elers vil jeg ønske jer rigtig held og lykke med fødslen, det er en stor
oplevelse og lidt uvirkeligt at få at vide at nu er man "far" eller
"mor". Vi syntes begge at det var en meget speciel fornemmelse at få
udleveret en nyfødt søn og føle at nu har man ansvaret for et andet liv
(en rar fornemmelse, men lidt underlig og respektindgydende)

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen