Små højtalere
Fra : BorreBoy

Dato : 18-07-02 17:42

Hejsa.

Jeg skal bruge nogle højtalere til en minidisk.
De eneste krav er, at de skal være ret små, og også kunne "køre" på
batterier.

Nogle forslag???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Eh-Fniller

Dato : 18-07-02 22:21

BorreBoy wrote:

> [...]
>
> Jeg skal bruge nogle højtalere til en minidisk.
> De eneste krav er, at de skal være ret små, og også kunne "køre" på

Ja.

Jeg købte mine "kozz" højtalere hos Fona og de kører på
4 stk size "D" batterier.
De har en meget lav tomgangsstrøm.
Glemte at slukke dem i en uge og der var stadig
rimelig med saft i dem bagefter.
Men jeg ville forslå "ikke" at bruge genopladelige batterier
da de døede forholdsvis hurtigt i forhold til alm batterier.
mvh Fniller