Eric T65
Fra : Jesper Vels

Dato : 18-07-02 12:19

Hej

Er der nogle i Hobro - Randers - Aalborg - Viborg området der kan unlock en
Eric T65?

Eller er der en kan give en opskirft....? Eller er gruppen som den plejer
hvor man holder kortene tæt til kroppen?

/Jesper Vels

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-07-02 00:06

"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> wrote in

> [...]
>
> Eller er der en kan give en opskirft....? Eller er gruppen som den
> plejer hvor man holder kortene tæt til kroppen?

Jeg mener at ham der "simlaasen" fyren (der holder til ovre i
news://dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock) kan klare det for 150 -
og i weekenderne er han i Randers ellers kan du sikkert sende den til
ham. I den anden gruppe kan du også finde hele adressen til hans
hjemmeside.

Tør man spørge hvilken udbyder du har købt den hos, og hvad dit
førstehånds indtryk af den er?

Flemming

Fra : Jesper Vels

Dato : 19-07-02 04:55

> Tør man spørge hvilken udbyder du har købt den hos, og hvad dit
> førstehånds indtryk af den er?

Den er købt hos telekæden randers online (telia) har købt 2 andre af slagsen
hos dem de var ik sim låst... men den 3 var :-/

Syndes den er rigtig proff telefon... har også en 6210, syndes klart den er
bedre...

/Jesper Vels