VIA KT333 bundkort?
Fra : Kristian

Dato : 18-07-02 12:15

Hvilket skal jeg vælge?

Prisen skal være ca. 1200 kr. og derunder!

Kravene til kortet er: Driftsikkert/stabilt og hurtigt!

Det skal være uden RAID og andet onboard er også lige gyldigt!

Kortet behøves heller ikke være noget specielt til overclocking, da det
aligevel ikke skal dette!

Jeg har kigget lidt på EpoX EP-8K3A, men jeg kan se på www.edbpriser.dk at
Asus A7V333 er en af stor sælgerne, så er det det jeg skal vælge?

Fra : Hörschgen

Dato : 18-07-02 17:30

Jeg har for en uges tid siden anskaffet mig et A7V333 og det har lader til
at det ikke specielt godt. Det kører ganske stabilt, men udvikler desværre
alt for meget varme. Shg har fortalt mig at de har fået en del af disse
bundkort ind, hvor de har udviklet alt for meget varme, og derfor er blevet
retuneret til producenten.
Derfor ville jeg ikke købe et A7V igen, da jeg ikke er sikker på, om det
virkelig er så godt eller ej.
Jeg overvejede også et Epox EP8K3A som jo også har fået ganske fine
anmeldelser, men til slut stod jeg dog og vaklede mellem A7V333 og KT3 Ultra
(MS6380E)ATX fra MSI, som har fået meget flotte anmeldelser. Grunden til at
jeg valgte A7V var, at det har passiv køling, og jeg derved kunne opnå en
støjreduktion, og desuden at A7V333 har opnået de bedste benchmarks af
alle...
Håber det kan hjælpe en smule

mvh
Mikkel

Fra : René

Dato : 23-07-02 21:03

On Thu, 18 Jul 2002 18:30:14 +0200, "Hörschgen"
<mikkelborgen@[nospam]mail.tele.dk> wrote:

[snip]

> [...]
>jeg valgte A7V var, at det har passiv køling, og jeg derved kunne opnå en
>støjreduktion, og desuden at A7V333 har opnået de bedste benchmarks af

Hvorfor så ikke vælge Gigabytes GA-7VRXP der har fået så flotte
andmeldelser fra http://www17.tomshardware.com/mainboard/02q2/020509/
Det blev faktisk testet som det bedste valg af board.

René