Problemer med lydkort kontra skærmkort.
Fra : Kim Føhrby

Dato : 18-07-02 12:33

Hej gruppe.
Jeg håber at der nogle herinde der kan hjælpe mig.
Jeg har fået problemer med mit lydkort, det skratter, men jeg tror at det er
mit grafikkort der driller.
Jeg kan fx. godt se en film med begrænset støj. Men et spil kan det slet
ikke klare. høre jeg musik og køre hen over winamp med musen, så skratter
det også så længe. det startede samtidigt med at jeg fik Win xp. Der var
ikke problemer før. Mit skærmkort er et geforce2 og mit lydkort creative pci
128. Og ja. Jeg har hentet de nyeste drivere uden at det hjalp.
Er der nogle der vil svare må i meget gerne bruge et klart sprog da jeg ikke
er helt så erfaren i faget.

Venlig hilsen Kim.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 18-07-02 16:30

"Kim Føhrby" <fohrby@privat.tdcadsl.dk> skrev:

> Jeg har hentet de nyeste drivere uden at det hjalp.
> Er der nogle der vil svare må i meget gerne bruge et klart sprog
> da jeg ikke er helt så erfaren i faget.

Du kan prøve dig lidt frem med de forskellige NVidia drivere både beta
og officielle med lidt held løses dit problem - det er ihvertfald
tilfældet her.

Husk at brug system gendannelse så du undgår at gruse systemet unødigt
til.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kim Føhrby