Nyeste version af BK6 og en efterlysning f~
Fra : Ukendt

Dato : 18-07-02 02:13

Nyeste Brothers Keeper version hedder nu 6.1.4

Sammen med denne version, har jeg også valgt at ændre enkelte steder i den
danske sprogfil. Filen DANSK.BKW er medsendt dette mail.

http://www.bkwin.net/bkupdtF.EXE (ca. 6 Mb)

Hvilket jeg vil anbefale at hentes og dermed får Brothers Keeper opgraderet
til nyeste version.

Yderlig information om nyeste version kan ses på www.brotherskeeper.dk

DIS DANMARK EFTERLYSER

Er du ikke medlem eller kender du ikke foreningen DIS Danmark kan du læse
mere på denne adresse: http://www.dis-danmark.dk/

EFTERLYSNINGEN .

Er du rigtig god eller måske superbruger af Windows eller ved du bare en
masse om computer hardware og med lyst til at hjælpe og lærer fra dig.

Du skal forvente at nybegyndere og/eller helt uerfarne computerbrugere vil
ringe, måske flere gange med det samme eller næsten samme spørgsmål.

Spørgsmålene kan være lige fra hvorledes der kopieres, oprettes mapper eller
opretter internetforbindelse, mindre netværk mellem to maskiner. Du ved
sikkert selv hvor der kan stilles flere spørgsmål.

Så du skal have en god tålmodighed og måske også være villig til et besøg
privat.

Hvis dette er noget for dig, vil jeg anbefale, at du henvende dig til DIS
Danmark ved Werner Wittewkind mailadressen er:
werner.wittekind@post2.tele.dk

Sammen med henvendelse vil det være en fordel, at du oplyser hvilke områder
du har din styrke.

For eksempel om det er Windows 95/98/ME/2000/NT4/XP du er god til eller om
det er indenfor hardware, netværk, modem, ADSL, scanning, antivirus,
internet, hjemmesideopbygning, sikkerhed og meget andet.

Sidst og ikke mindst er din adresse meget vigtigt, således at netværket kan
blive landsdækkende.

Til dig som kontakter Werner Wittekind, for at være med i dette team, vil du
modtage yderlig information.

Bedste hilsner fra

Chris Gade Oxholm Sørensen

www.brotherskeeper.dk