Joinudtrykket understøttes ikke
Fra : Nederbasse

Dato : 18-07-02 01:55

Hej
Jeg får denne fejl: Joinudtrykket understøttes ikke
når jeg kører denne sql særning:

Rs.Open "SELECT Afdelinger.AfdelingsNr, Adresser.Adresse,
Afdelinger.Opfoert, Afdelinger.AntalLej, Afdelinger.TotalAreal,
Afdelinger.type, Lejligheder.Antal, Lejligheder.Rum, Lejligheder.Areal FROM
Lejligheder INNER JOIN (Afdelinger INNER JOIN Adresser ON Afdelinger.Id =
Adresser.AfdelingId) ON Lejligheder.AfdelingsNr = Afdelinger.AfdelingsNr AND
AfdelingsNr = " & Trim(Request.QueryString("ID")) & " " , conn

Jeg kan ikke finde fejlen. hvad er det der ikke understøttes ?

Lars

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-07-02 20:08

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> AfdelingsNr = " & Trim(Request.QueryString("ID")) & " " , conn
>
> Jeg kan ikke finde fejlen. hvad er det der ikke understøttes ?

Manglende Where clause?
Where AfdelingsNr = " & Trim(Request.QueryString("ID")) & " "

Du har din Where clause som en del af din Join
Det kan Access ikke rigtig li'

Prøv at dumbe din SQL statement vha Response.Write
Derefter kan du smide den ind i dit databaseværktøj

Det plejer at give en godt vink med en vognstang om hvad der er galt

mvh/Peter Lykkegaard