Vision 12.3\" Fluestang??
Fra : Michael Andersen

Dato : 17-07-02 21:45

Har haft kik på Visions 12.3"- 8-9# fluestang, har set den
på tilbud til 959.-
Da jeg er nybegynder inden for flue, og nu kun har en 1-hånds,
ville jeg gerne vide om dette er en ok 2-håndsstang til prisen.
På forhånd tak.

Fra : Leif

Dato : 18-07-02 08:38

Dennis har en til salg på dk.marked.privat.lystfiskeri - måske han kan svare
dig.
Se hans indlæg fra 17.7 kl. 22.11

Fra : CHRISTOFFER SKAU

Dato : 18-07-02 16:23

Hej Michael

Jeg har Visions 15" og er maget tilfreds. Jeg er næsten lige kommet hjem fra
norge, hvor en af mine fiske kammerater fiskede med den stang du omtaler, og
han var også svært tilfreds med den.

Vision laver kvalitet, og det tilbud du taler om, er godt.

Men man skal aldrig købe noget uden at have haft det i hænderne først,
specielt ikke flue stænger - og aller helst skal man have prøvet at
fiske/kaste med dem først. Hvis du ikke har muligheden for det, så find en
seriøs forretning og få dem til at lade dig prøve den nye og tilsvarende fra
Vision, den koster ca. 2499,- men er stort set samme stang og det vil give
dig en god fornemmelse for stangen.

Til sidst - men ikke mindst - det kan ikke gå helt galt med Vision - og slet
ikke med det tilbud du har på plakaten.

Skitt Fiske